theresefabienne

Alla inlägg under juni 2011

Av therese ekendahl - 25 juni 2011 17:16

rösta i min omröstning;) och ställ frågor till mig;) pleas kommentera oxå såklart ;) ville bara säga det pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 25 juni 2011 16:51

har precis hollt på med vattenslangen jaag skullle tvätta av berget så man inte halkar av all mossa och så kom lilla söta rocky springande och hopade in i vatten strålen haha han drack vattnet oxå;) han gillar verkligen vattnet;D sitter o läser o så min bok e verkligen bra den heter den ensamma ponnyn och jag har fått den i pollux asså rekomenderar att ni prenumenerar  på det;) ska snart måla naglarna i en fin rosa sommar färg  så det kommer nog bli good;) ska gå ut till dem andra nu men ni får ha det så bra pösspöss

//thereseEA


   

Av therese ekendahl - 25 juni 2011 11:36

heejj bloggis;) ska snart gå ut och hjälpa mamma i trädgården;) o ska busa lite med rocky sen ska jag o hans åka till triumf och köpa glass;) smaskigt nu har jag gjort i juni då med detta inlägget 97 inlägg bara i juni slå den dö;) hhaha ne skoja eller a asså jag har gjort 97 inlägg i juni och sammanlagt från när denna bloggen startade 2011 05 28 så har jag gjort 114 inlägg men har bara 113 kommentarer;( fasst det e la ok;) men ni har offta nåt attt läsa iallafall;)


HÄR KOMMER 10 SANNINGAR OM MIG;) HOPEULIKEIT;)


1.min favvoglass e lion o dammsugare;) loveit;)


2.jag hatar slask på vintern


3.jag vill att det ska vara 40 grader ute nu;)


4.min favvo färg e gul;)


5.jag fryser alltid om tårna;(


6.jag älskar tuggummi kan inte leva utan det


7.nu när min knäskol hade hoppat urled så e jag rädd att den ska göra det igen och vägrar typ att gå utan mitt bandage;)


8.jag hatar historia i skolan det e såå tråkigt


9.jag har inte åkt utomlands sen jag var 4 eller a vi har bara åkt skidor o kampat;)


10.jag tycker det e läskigt att hoppa högt med häst asså typ 90cm;/ hehe



det kommer komma flera sånna här ska försöka att slänga in det typ varannan dag;) pösspöss

//thereseEA

   hahahahahahahahahahahaha jag efter skolavslutningen 2009 ful bild sorry   haha jag 2011 nu igår tror jag lite ändring asså

Av therese ekendahl - 25 juni 2011 11:29

Vill du ha flera läsare till din blogg HELT GRATIS?

Om du klickar HÄR så registrerar du din blogg och då får du så många besökare som du vill hapå din blogg! (du betsämmer det själv genom att samla päng, som är både enkelt och roligt)


OM DU KLICKAR HÄR så får du desutum mig som Sponsor när du registrerar dig på Bloggtrafik! :) 

Registrera dig nu! 

Dessutom, så får du 100 gratis påäng när du registrear dig :) Och mig som sponsor! 




TYCKER VERKLIGEN NI SKA GÖRA DET DE E FAKTISKT JÄTTE ROLIGT SÅ KOM IGEN NI FÅR JU FLER LÄSARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<33

PÖSSPÖS

//thereseEA<3

Av therese ekendahl - 25 juni 2011 10:15

godmorgon alla underbara idag är det sol och ja e på topp älskar ju liksom solen;) ska kanske gå ner nill sjön sen o bara va där :) läsa lite bloggar vara ute man kan ju liksom inte vara inne när det e sånt här toppen väder så ska ta med ipaden ut o sitta där det blir brukost på altanen eller a det hoppas jag o e typ 100 % på det men aja skit i det;) idag kommer sofie hem från mallorca ;) fasst vi hinner ändå inte ses;( hon måste ju packa för imorgon ska hon på ridläger hon ska på bellens ;) o hoppas hon får en underbar vecka där med massa sköj;) o en underbar häst/ponny och idag kommer ju nellie hem oxå från ponnyakuten jag hoppas hon har haft det underbart;) 

och fått massa nya fina vänner som hon kommer ha livet ut;) kram på er alla pösspöss

//thereseEA      

Av therese ekendahl - 24 juni 2011 21:40

Vill du ha flera läsare till din blogg HELT GRATIS?

Om du klickar HÄR så registrerar du din blogg och då får du så många besökare som du vill hapå din blogg! (du betsämmer det själv genom att samla päng, som är både enkelt och roligt)


OM DU KLICKAR HÄR så får du desutum mig som Sponsor när du registrerar dig på Bloggtrafik! :) 

Registrera dig nu! 

Dessutom, så får du 100 gratis påäng när du registrear dig :) Och mig som sponsor!

Av therese ekendahl - 24 juni 2011 21:25

sitter framför datorn nu och äte glass (knäck) ska snart se den nyaste harry potter med mamma;p kul!! pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 24 juni 2011 18:23

1.jag är 163 cm lång


2.jag hatar vanilj glass o då menar jag HATAR men gillar vanlig


3.jag gillar inte när folk kollar när jag rider


4.jag är lätt retad så blir jättelätt arg


5.jg hatar spindlar dem e sååå läskiga


6. jag tycker allt på liseberg e tråkigt för dem e inte läskiga;(


7.mina favvpo bloggar är: klicka  för  att  se  !  !  !  !  därför att varge gång när jag klikar mig in på dem så har dem uppdaterat;D


8. jag HATAR när det e dålig uppdatering på bloggen


9.jag gillar inte att sminka mig


10.jag ÄLSKAR nagellack


11.jag tycker bensin luktar gott


12.jag älskar att läsa


13.jag gillar inte rottor


14.jag hatar justin bieber


15.när jag och mamma eller någon annan e ute o shoppar handlar jag OFTAST för minst 1000 kr;D hoppas ni gillade det här kommentera ifall ni vill ha mer sånt pösspöss

//thereseEA

lite om mig Therese


heej va kul att du hittade hit:) i min blogg kommer du få läsa om mig (therese) som år född 98 och bor lite utanför göteborg och mina medryttare hästar spirit och mysan och min hund som vi snart ska hämta från kenneln:D stanna kvar och läs,kommentera och

käna pengar ENKELT

plusikassan.se

välj språk;)

gästbok;)

va snäll o svara på frågan sötnos;)

hur hittade du till min blogg??;)
 topplistan fläst besökare/fläst inlägg mm...
 jag känner dig;)
 du har blivit länkad
 hört talas om dig
 av en slump
 hittade dig på senaste inlägget

så här många besökare har jag haft

theresefabiennes musik

dessa bloggar gillar jag

har du något på hjärtat fråga mig då;)

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

letar du efter något i bloggen

mina Senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

RSS

F


Ovido - Quiz & Flashcards