theresefabienne

Alla inlägg den 5 juni 2011

Av therese ekendahl - 5 juni 2011 23:38

E lite nöjd... Jag har gjort 25 inlägg i juni o h på exakt en vecka 41 inlägg;)<3 öite sköj eller glöm inte veckans blogg!!!;)<3 har en så länge 4 st som är med;) men behöver fler!!;)<3 natti natti ska lägga mg n;)pösspöss//thereseEA

Av therese ekendahl - 5 juni 2011 23:29

Ska väl lägga mig. Snart;) börjar bli lite trött;) Sofie gick hem vid10 så det var ju en stund sen imorgon ska jag åka till staölet vid 11 för jag ska vara funktionär på dressyr tävlngen så jag kanske åker hem vid 14-15 nåt sånt sen vet jag inte vad ja ska göra eller jo typ bada och ta det lunch för det e ju skola sen ;) men ska öva liteinför dressyr prover tills på tisdag;)) jag kan det ju nästan Sofie hjälpte mg;) jag tycker ni ska kolla hennes nya blogg på http://sofieanderssoon.bloggplatsen.se ) hon har ju iallafall 6 besökare på första dagen ;€det e väl hyfsat kolla oxå min blogg på http://thereseekendahl.blogg.se har fixat en header och design nu det bålet riktigt fint tycker jag om jag får säga det själv;) men aaa vi hörs ju imorgon;) pösspöss//thereseEA

Av therese ekendahl - 5 juni 2011 21:16

haha jag har ju såklart vart ute med sofie då asså vi e ju liksom tajta;D<333333 LÅNADE MAMMAS CYKEL OCH SOFIE TOG MIN DÅ:d kärringcyklar såklart fast dem e ju typ nya;D  sen så fuckade mitt stös på min cykel så den gick inte o fälla upp;/ typiskt;{ så jag cyklade hem och frågade hans om han kunde hjälpa mig o då kom mamma hem o ba vaaaaaaaa du har ju repat min cykel o okej det var en pytteliten repa men det har ju jag inte gkort och om jag har gjort det så vet jag inte när;(( men vi ska dra ut ugen:D pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 5 juni 2011 19:18

Asså jag kommer verkligen inte på någon rubrik;/ sitter och äter nu med Sofie då såklart;)<3 det blev afrikana;d GOTT!!! O då va det ju kväll;) skönt att det inte är skola imorgon ;) fast vi slutar ju på fredag;DD och så blire ridläger på LÖRDAG;DD kul!!!!!! Ska till sjöstjärnans nån som ska dit???;) asså vecka 24 fast man åker vecka23 och e där hela vecka 24;) sen när jag kommer hem därifrån så har vi en liten vovve;) en valp;)))))) Kul!!!!! Ett långt inlägg kommer ikväll;D pösspöss//thereseEA

Av therese ekendahl - 5 juni 2011 16:34

har precis ätit jordgubbar doppade i choklad ;dy smarrigt(L) ska dra o bada nu sry för dem korta inläggen;d pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 5 juni 2011 11:38

sitter med sofie nu och bloggar lite o e inne på spotify 8D jag och sofie har en liten tävling om vem som har fläst besökare och mest kommentarer jag leder med båda än fast bara med e på dem ;D det e sååååå lika;D<3 men sofie ska starta en blogg på bloggplatsen.se ni får veta den sen så kommentera nu då!!<33 men mer inlägg sen för jag har INGENTING att skriva pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 5 juni 2011 10:36

kom igen... anmäl er till veckans blogg  lämna inte sidan utan en kommentar!!;D<33pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 5 juni 2011 09:57

ANMÄL ER TILL VECKANS BLOGG HÄ ELLER NERANFÖR;D BEHÖVER MINST 5 MEN HELST MER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!! DET E BARA ATT BÖRJA ANMÄLA SIG;DD

lite om mig Therese


heej va kul att du hittade hit:) i min blogg kommer du få läsa om mig (therese) som år född 98 och bor lite utanför göteborg och mina medryttare hästar spirit och mysan och min hund som vi snart ska hämta från kenneln:D stanna kvar och läs,kommentera och

käna pengar ENKELT

plusikassan.se

välj språk;)

gästbok;)

va snäll o svara på frågan sötnos;)

hur hittade du till min blogg??;)
 topplistan fläst besökare/fläst inlägg mm...
 jag känner dig;)
 du har blivit länkad
 hört talas om dig
 av en slump
 hittade dig på senaste inlägget

så här många besökare har jag haft

theresefabiennes musik

dessa bloggar gillar jag

har du något på hjärtat fråga mig då;)

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

letar du efter något i bloggen

mina Senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

RSS

F


Ovido - Quiz & Flashcards