theresefabienne

Alla inlägg under juni 2011

Av therese ekendahl - 10 juni 2011 20:31

skit i dem 2 inläggen under jag tästade bara ;Dha en bra fredags kväll för det ska jag har;D pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 10 juni 2011 20:20

idag är det"avsluting" eller a upvisning hoppas det går bra;D och nu har jag hund;D den är här och ska se mig pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 10 juni 2011 20:05

då e ridlägret nästan slut ;( men det väntar ju faktiskt en otroligt rolig sak där hemma jag tror ni vet vad;D förlåt för alla korta inlägg men det finns inte så mkt kvar att skriva ni får helt enkelt vänta till lördag o söndag ;D här kommer ialla fall en video pösspöss

//ThereseEA

Av therese ekendahl - 10 juni 2011 19:57

dagens outfit då detta hade jag på skolavslutningen vit klänning från JC och skor från lerums skor ;D tror ja


    haha aa mobbad ?? - ja;D hehe pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 10 juni 2011 19:42

skriver samma rubrik all week ;D men idag så ska man rida o eftersom detta är tidinställt så kan ja ju liksom inte berätta hur jag har det för det vet jag ju liksom inte men jag kan nästan lova att jag har det bäst ochhar en jätte bra o fin häst!!;D mer kommer ju sen då pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 10 juni 2011 19:17

följ mig via bloglovin;D 

Håll koll på theresefabienne och dina andra favoritbloggar med Bloglovin'!

Bloglovin' säger till när alla bloggar du följer har uppdaterat.

Av therese ekendahl - 10 juni 2011 18:56

kör igång veckans blogg på nytt ;D anmäl er och skriv ja e med;D ELLER NÅT SÅT;D den avslutas nästa lördag asså 18/6 ;D o då kommer det upp bilder på min hund;D pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 10 juni 2011 15:12

hinner inte lotta ikväll så kör veckans blog nu;D 

vinnare 1


vinnare2


vinnare3  


tänkte skriva lite om vad som kunde bli bättre med dessa bloggar;D  vinnare 1 då asså sjukt fin blogg!! tjejen e ju awesome! men lite längre inlägg!! det e som jag ja brukar skriva korta inlägg!!!;D kram på dig



vinnare 2 asså bloggen e perfekt typ men lägga upp den nya headern snart;D kram på dig;D



vinnare 3 uppdatera mer det e 4 dagar sen hon senast uppdatera asså mer vill ju läsa!!!;D kram på dig:D 


pösspöss

//thereseEA

lite om mig Therese


heej va kul att du hittade hit:) i min blogg kommer du få läsa om mig (therese) som år född 98 och bor lite utanför göteborg och mina medryttare hästar spirit och mysan och min hund som vi snart ska hämta från kenneln:D stanna kvar och läs,kommentera och

käna pengar ENKELT

plusikassan.se

välj språk;)

gästbok;)

va snäll o svara på frågan sötnos;)

hur hittade du till min blogg??;)
 topplistan fläst besökare/fläst inlägg mm...
 jag känner dig;)
 du har blivit länkad
 hört talas om dig
 av en slump
 hittade dig på senaste inlägget

så här många besökare har jag haft

theresefabiennes musik

dessa bloggar gillar jag

har du något på hjärtat fråga mig då;)

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

letar du efter något i bloggen

mina Senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

RSS

F


Ovido - Quiz & Flashcards