theresefabienne

Alla inlägg den 4 juni 2011

Av therese ekendahl - 4 juni 2011 22:25

ni måste kolla in dem här bloggarna;D julia  o en annan julia  sofie!! malin nellie!!!  aja men pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 4 juni 2011 22:18

sitter med sofie  vi ditter å chillar lite;D  det va as varmt när vi badade förut typ 23 grader!! hade ju tänkt äta jordgubbar idag men nu har ju affären stängt;CC  så det får vi allt göra towmorro ;DD ska ba ha det gött ikväll o kanske kolla på film pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 4 juni 2011 19:30

e o badar nurå bloggen jag har det as gött!!

Av therese ekendahl - 4 juni 2011 19:09

e me på topplistan nu då med messt inlägg;D checka;D pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 4 juni 2011 19:03

DRAR O BADAR NU DÅ MED VÄRLDENS BÄSTA SOFIE see you later pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 4 juni 2011 18:25

e med sofie nuu vi har gjort lite headerar och så på picnik;D så nu ska vi fixa min design på http;//thereseekendahl.blogg.se ;D vi va o bada förut i havet vi va i rörvik det e as gött där men mer inlägg kommer sen för nu ska vi ha det gött och bada sen;D pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 4 juni 2011 11:35

drar till havet nudå med sofie när jag kommer hem så ska jag vara brun!!<333;D xD det kan ja u lova ;D men pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 4 juni 2011 10:18

i´m back  nurå kunde inte uppdatera på hela torsdagen för va i stallet från kl 2 toch sovde över dä och sen åkte jag och emma hem från stallet kl halv 1 och åkte direkt till spirit och mysan;D  sen åkte vi hem och käkade va hemma i en timme;D sen back to the stable och rida;D fick rida ned ;CCC asså jag gillar inte han längre han e föör seg jag gillar lite piggare hästar jue typ som bella;D henne e detfart på;D  fast ja gillar att hoppa ned;D men dagens planer då


klä på mig

käka frukost

borsta tänderna 

åka med sofie och hennes mamma till havet;D 

sofie ska sleep over here:D så va med henne hela dan ida + imon

 aja men det blir mer uppdate sen fasst vet inte när men efter jag kommer hem från havet och efter frukosten;D sen på kvällen oxå ofc;D<33 asså jag kan beretta lite om igår jag va sååååå himla trött somnade halv elva och gick upp 10 helt ok men jag sov ba 6 timmar igår;/ det fixar ja inte!! va helt groggy men det e ja typ ida oxå men pösspöss

//thereseEA

lite om mig Therese


heej va kul att du hittade hit:) i min blogg kommer du få läsa om mig (therese) som år född 98 och bor lite utanför göteborg och mina medryttare hästar spirit och mysan och min hund som vi snart ska hämta från kenneln:D stanna kvar och läs,kommentera och

käna pengar ENKELT

plusikassan.se

välj språk;)

gästbok;)

va snäll o svara på frågan sötnos;)

hur hittade du till min blogg??;)
 topplistan fläst besökare/fläst inlägg mm...
 jag känner dig;)
 du har blivit länkad
 hört talas om dig
 av en slump
 hittade dig på senaste inlägget

så här många besökare har jag haft

theresefabiennes musik

dessa bloggar gillar jag

har du något på hjärtat fråga mig då;)

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

letar du efter något i bloggen

mina Senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

RSS

F


Ovido - Quiz & Flashcards