theresefabienne

Alla inlägg under maj 2011

Av therese ekendahl - 31 maj 2011 21:46

Chao bloggen haha nemen hejj e as trött så ska lägga mig nu ska bara borsta tänderna o så;D sen blir det till att nana;) har checkat era bloggar och det värkar ju som jag har fått massa NYA läsare för har fått kommentarer av andra och statistiken höjs för varge dag fast nu ligger den idag BARA på 31 unika det brukar ju vara fler!!;)<3 memen ni får ha det så bra och glöm inte av att anmäla dig till veckansblogg om länkningar<3 så jag lottar ut 1 2 3 vinnare och dem får en länkning;)<3 men pöss pöss/thereseEA

Av therese ekendahl - 31 maj 2011 14:15

heej hur har ni det jag ska till stallet nu sen blire till att rida;DD så får vi tillbaka våra papper om hopprovet idag oxå jätte kul<3;D kommer ett inlägg ikväll oxå pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 31 maj 2011 08:49

ska käka nu sen 9:20 cyklar jag till skolan;D pösspöss<33

therese//thereseEA

Av therese ekendahl - 31 maj 2011 08:28

kör igång med veckans blogg behöver minst 7 st som är med;D för att det ska bli nåt!½!!;D skriv bara jag är med:D OCH DIN BLOGGADRESS;D så röstar jag ut vinnarenpå random.org;D pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 31 maj 2011 08:26

komigen rösta på omröstningen !! har bara en som har röstat!! pösspöss

//therese

Av therese ekendahl - 31 maj 2011 08:20

hallooooooo bloggis nu e jag vaken och påklädd fasst humöret då?? nää det e inte på TOPP asså ja e as trött-_- har lust att krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet;D och ba somna om  8D men men nu e det inte många skoldagar kvar:D i mårgon e det sissta dagen på veckan 8D asså det e svårt att fatt!!!;D sen e det ledigt på nästa måndag oxå och på FREDAG E DET SKOLAVSLUTNING !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! har ni köpp avslutningskläder ??? kommentera pösspöss

//thereseEA  

Av therese ekendahl - 31 maj 2011 08:20

hallooooooo bloggis nu e jag vaken och påklädd fasst humöret då?? nää det e inte på TOPP asså ja e as trött-_- har lust att krypa ner i sängen och dra täcket över huvudet;D och ba somna om  8D men men nu e det inte många skoldagar kvar:D i mårgon e det sissta dagen på veckan 8D asså det e svårt att fatt!!!;D sen e det ledigt på nästa måndag oxå och på FREDAG E DET SKOLAVSLUTNING !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! har ni köpp avslutningskläder ??? kommentera pösspöss

//thereseEA  

Av therese ekendahl - 30 maj 2011 20:45

kör igång svaren till frågestunden nu;D<3



hur gammal är du;D<3?? svar;12år fyller 13 år iår född 98;D<3

hur länge har du ridit?;D<3 svar; 5 år<3;D

isglass eller mjukglass? svar; asså den var svår för när det e varmt så e det gött med isglass men det blir kjukglass;D


jeans elle kjol? svar; kjol för e inte bekväm med jeans;D

sommar eller vinter? svar; den va lätt!! SOMMAR utan tvekan:D

fredag eller lördag?? svar; fredag för då har man hela hälgen framför sig!!;D

pizza eller kebab?? svar; pizza!!;D

jordgubbar eller hallon svar; asså älskar båda men det blir jordgubbar;D

mrgontrött eller kvällspigg? svar; kvällspigg!!;D

havet eller pool?? svar; asså den var svår jag gillar inte alla läskiga djur i havet men det e jätte sjönt i vissa hav så det blir HAV:D

lndet eller city?? svar; landet!! gillar att ha tomt och inte bo där ALLA bor;D

musik på svenska eller enelska svar; vissa låtar e bra på svenska som veronica maggios!!! love her ;D men väljer engelska;D

svenska filmer eller engelska/americanska?? svar; asså jag tycker dem americanska/engelska har bättre koregrafi;D     

vilka bloggar följer du??<33 svar; http://sofieanderssoon.blogg.se http://nellieberntsson.blogg.se http://peeliin.blogg.se http://juliahbaby.bloggplatsen.se http://anneliswebb.blogg.se http:rsjulia.blogg.se http:cplilleskutt.blogg.se http:manalicious.blogg.se http://eajohansson.blogg.se http:malinfoto.blogg.se och filippasfoton.blogg.se

varför bloggar du inte på blogg.se?? svar; jag har en blogg på blogg.se och den heter http://thereseekendahl.blogg.se men jag har ingen design nu så har ett litent uppehåll jusst nu men min kompis ska hjälpa mig;D

bästa kompis?? svar; sofie andersson som har bloggen sofieanderssoon.blogg.se;D love you sofie!!!och ida strömblad!!

snyggaste kändis killen?? svar; hmm ä det e nog zac efron:D

snyggase killen och tjejen på din skola? svar; eehhh har verkligen ingen aning;D inte nån som jag riktigt bah åhhh va snygg!!;D

favvo låt?? svar; perfect two och price tag och jag kommer och 17 år och måndagsbarn;D haha många;D

något som får dig att le?? svar; när jag e inne på bloggen och ser att att statistiken HÖJS!! och era vackra kommentarer;D och hästar, familjen och kompisar;D

det finaste någon gjort för dig?? svar; e vet inte men typ när min knäskol hoppade urled för många år sen så var det kompisar som hade gjort massa saker till mig och lagt ner en MASSA tid på jusst MIG!!! så gulligt;D

vem saknar du otroligt mycket?? svar; ida strömblad!!!!! en kompis som jag inte träffat på ett halvår asså det e en av dem bäst kompisarna  man kan ha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vad är det jobbigaste med livet?? svar; sorgen om någon svikit eller när man e fruktansvärt ledsen;C

har du piercat dig någon gång? isånnafall vart??  svar; nej eller jo om man räknar med att ta hål i öronen;D

vilken klass går du i?? svar; jag går i 6;an ska bärja i 7;an e 98;a :))

vad är det som gör din klass till den bästa?? svar; för att vi e sååå goa tjejer i våran klass och dem flästa e jätte snälla;D

lång och smal eller kort och tjock?? svar; lång och smal;D 

fotboll eller tennis?? svar; tennis för när jag spelar fotboll kan mina knäskolar hoppa urled och det e kul med tennis;D

favvo ämne i skolan?? svar; slöjd musik bild och  hemkunskap:) 

varför ska JAG läsa din blogg svar; för din blogg e såå bra!!!! och det vore kul om du läste den;D 

varför börja du blogga?? svar; för mina kompisar gjorde det och då tänkte jag attt jag oxå ville det och då startade jag en blogg;D

har jag stält tillräckligt med frågor snart;D? svar; ja det har du och tack för det 

vem var den första du strula med? svar; har inte gjort det;DD 

har du push up? svar; typ på nån;) 

använder du spets eller string?? svar; nää vanliga trosor;D hällst björn borg;D

vilka bloggar läser du dagligen;D? dem som står där uppe;D<3

TACK ALLA SOM STÄLLT FRÅGOR;DD love you all <3 ha det bra och sov gött<33pösspöss

//thereseEA

lite om mig Therese


heej va kul att du hittade hit:) i min blogg kommer du få läsa om mig (therese) som år född 98 och bor lite utanför göteborg och mina medryttare hästar spirit och mysan och min hund som vi snart ska hämta från kenneln:D stanna kvar och läs,kommentera och

käna pengar ENKELT

plusikassan.se

välj språk;)

gästbok;)

va snäll o svara på frågan sötnos;)

hur hittade du till min blogg??;)
 topplistan fläst besökare/fläst inlägg mm...
 jag känner dig;)
 du har blivit länkad
 hört talas om dig
 av en slump
 hittade dig på senaste inlägget

så här många besökare har jag haft

theresefabiennes musik

dessa bloggar gillar jag

har du något på hjärtat fråga mig då;)

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

letar du efter något i bloggen

mina Senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

RSS

F


Ovido - Quiz & Flashcards