theresefabienne

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av therese ekendahl - 6 juni 2011 20:44

ska åka iväg o bada nu hehe lite sent men aja pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 6 juni 2011 19:19

nu e jag på en sån där tråkig bloggstatistikslinje;/ den liksom går inte upp och inte ner;) men den borde gå upp nu faktiskt mn  här är en blogg som ni måste läsa den e så sjukt bra!!<3 klicka !! pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 6 juni 2011 19:19

nu e jag på en sån där tråkig bloggstatistikslinje;/ den liksom går inte upp och inte ner;) men den borde gå upp nu faktiskt mn  här är en blogg som ni måste läsa den e så sjukt bra! klicka !! pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 6 juni 2011 17:41

jag har saknat att blogga;) men nu e jag hemma från stallet;) det var inte sååå jätte kul att vara funktionär;(... men man fick ju en tröja;) håller på att döö här i värmen ;(........  fast det e jätte skönt ska gå ut och lägga mig o sola;) gött jag har faktiskt blivit SVIN brun;DD nu ska jag kolla lite extra på dressyrprovet så jag inte har lärt mig fel och varför det tog sån tid innan jag kom hem var för att jag o amanda badade;D, MEN HA DET GÖTT PÖSSPÖSS

//thereseEA

Av therese ekendahl - 6 juni 2011 10:18

...glöm inte att vara med i veckans blogg;D<333 anmäl r nu!!!!!

Av therese ekendahl - 6 juni 2011 10:14

asså ni kanske tycker att jag uppdaterar dåligt?? eller att dem e för korta men asså hallåååå?? jag har ju ett liv!! man vill ju liksom vara ute när det e fint väder inte bara sitta inne o blogga?? iallafall inte jag:D så sry isånna fall mer uppd. kommer sen när jag ar kommit hem från stallet 8D ska äta snart så ni får ha det gött pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 6 juni 2011 09:16

 nemen tjena, jag vaknar så himla tidigt hela tiden eller a alla andra vaknar ju vid 10 och jag vaknar vid 9 halv 10;D idag ska jag vara funktionär på rådas dressyr tävling;D det e rätt roligt för mn får ju se hela tävlingen så jag och amanda ska cykla dit vid kvart över 11 så vi är där vid alv 12 ;D sen åker vi kanske hem vid 2-3 och så ska ja äta lite sen vet jag inte vad jag gör  om ni öönsdrR varför jag aldrig gör såna smileysar(stavning) så e det för att jag tycker det e tråkigt o göra det hela tiden eller at det blir för mkt ;D just det jag o sofie körde ju en tävling om vem som fick mest besökare utan att länka sig då, sofie van med 1 besökare sen körde vi ju oxå vem som fick mest kommentarer och jag vann hon hade 5 och jag hade 7 ;D imorgon e det skola det e rätt kul för då kommer man närmare skolavslutningen längtar!! imorgon så ska jag rida oxå;DD jag ska ha dressyr prov men banan är rätt enkel;D sofie hjälpte mig sofie e ju bäst!!! på fredagen är det ju såklart skolavslutning ;D på lördagen så ska jag åka till sjöstjärnans asså ridläger sen näst söndagen asså den 18:e kommer mamma och hans o hämtar mig o då har dem valpen med sig kan ett liv bli bättre???<3:D   pösspöss

//thereseEA

lite om mig Therese


heej va kul att du hittade hit:) i min blogg kommer du få läsa om mig (therese) som år född 98 och bor lite utanför göteborg och mina medryttare hästar spirit och mysan och min hund som vi snart ska hämta från kenneln:D stanna kvar och läs,kommentera och

käna pengar ENKELT

plusikassan.se

välj språk;)

gästbok;)

va snäll o svara på frågan sötnos;)

hur hittade du till min blogg??;)
 topplistan fläst besökare/fläst inlägg mm...
 jag känner dig;)
 du har blivit länkad
 hört talas om dig
 av en slump
 hittade dig på senaste inlägget

så här många besökare har jag haft

theresefabiennes musik

dessa bloggar gillar jag

har du något på hjärtat fråga mig då;)

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

letar du efter något i bloggen

mina Senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

RSS

F


Ovido - Quiz & Flashcards