theresefabienne

Alla inlägg den 19 juni 2011

Av therese ekendahl - 19 juni 2011 19:32

asså jag e så himla trött!!;/ e ju vaken mkt på nätterna på grund av lilla rocky <333 men så e det han e ju såå söt att man kan inte bli sur på honom ;D orkar inte skriva mer idag för som sakt är jag as trött;/ pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 19 juni 2011 16:35

bilder på älskade bently...


   blev rätt nöjd över fiskenätet    tränarna rider honom ;D      sötaste agnes <3   sötaste sofie   haha filippa ;D o julia i bakgrunden;D <33

pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 19 juni 2011 16:20

im back nu kör vi mkt uppd. again xd kommer lite bilder på sötaste rocky här då har inte mkt att säga men idag var jag med emma i stallet en liten stund hon tävlade ju xd atlas va jätte pigg men dem klarade sig as bra 0 fel så en liten rosett blev det allt XD sen åkte vi till my one och kollade på lite koppel o så vi köpte ett läder koppel och ett läder halsband bajspåsar och en mjuk borste xd man måste ju vänja dem vid halsbandet o så jag vill påminna er om veckans blogg änn så länge e det 6 st som är med men jag behöver fler så anmäl er nu!!;D 

 



om ridlägret då tack hanna matilda julia lydia sara ebba filippa agnes och sofie o fler då för en underbar vecka   asså vänner för livet....<3   (L) pösspöss


//thereseEA

lite om mig Therese


heej va kul att du hittade hit:) i min blogg kommer du få läsa om mig (therese) som år född 98 och bor lite utanför göteborg och mina medryttare hästar spirit och mysan och min hund som vi snart ska hämta från kenneln:D stanna kvar och läs,kommentera och

käna pengar ENKELT

plusikassan.se

välj språk;)

gästbok;)

va snäll o svara på frågan sötnos;)

hur hittade du till min blogg??;)
 topplistan fläst besökare/fläst inlägg mm...
 jag känner dig;)
 du har blivit länkad
 hört talas om dig
 av en slump
 hittade dig på senaste inlägget

så här många besökare har jag haft

theresefabiennes musik

dessa bloggar gillar jag

har du något på hjärtat fråga mig då;)

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

letar du efter något i bloggen

mina Senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

RSS

F


Ovido - Quiz & Flashcards