theresefabienne

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av therese ekendahl - 18 juni 2011 18:19

Det har varit en jätte rolig dag men oxå jobbig asså det tar på en att ha hund tro mig ialla fall en valp som man måste gå ut med vargetimma på natten typ ;/ men han e så söt och han heter Rocky han e 2 månader bilder kommer imorgon sorry men jag orkar inte idag jag har typ bara sovt i 6 timmar ridlägret va sjukt kul o så det bästa jag har varit på!!! Men efter 4 dagar hoppade min knäskål urled så jag fick aldrig hoppa bently;( men. När vi badade så sprang typ bently i ;) hehe han stegrade hela tiden o det va skit kul imorgon ska jag vara Emmas hästskötare för hon ska tävla med Atlas hon ska hoppa 50 asså Jon ville hoppa högre men hon va så trött efterridlägret så hon hoppar 50 nu och på ridlägret kommer dem 2 bästa med i hopptävlingen på avslutnings dagen och Emma kom med !!!!!!!! Asså hon e grym!!!!<3 pösspöss//thereseEA

lite om mig Therese


heej va kul att du hittade hit:) i min blogg kommer du få läsa om mig (therese) som år född 98 och bor lite utanför göteborg och mina medryttare hästar spirit och mysan och min hund som vi snart ska hämta från kenneln:D stanna kvar och läs,kommentera och

käna pengar ENKELT

plusikassan.se

välj språk;)

gästbok;)

va snäll o svara på frågan sötnos;)

hur hittade du till min blogg??;)
 topplistan fläst besökare/fläst inlägg mm...
 jag känner dig;)
 du har blivit länkad
 hört talas om dig
 av en slump
 hittade dig på senaste inlägget

så här många besökare har jag haft

theresefabiennes musik

dessa bloggar gillar jag

har du något på hjärtat fråga mig då;)

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

letar du efter något i bloggen

mina Senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

RSS

F


Ovido - Quiz & Flashcards