theresefabienne

Alla inlägg under juni 2011

Av therese ekendahl - 30 juni 2011 09:17

Tjao nemen hej hur mår ni ??;) snart kommer cassandra o vi ska ha jätte skoj hoppas jag.. Bloggar nu från ipaden o det e inte lika bra för man kan inte lägga upp bilder o sånt då men jag har ätit o klätt på mig så everything är klart ;p så det blir inget långt inlägg nu men det blir la inte den nästa uppd. Idag för det e awesome weather i like!!!!;) ska mysa lite med lilleman nu då hehe pösspåer!!<3/therese

Av therese ekendahl - 29 juni 2011 19:45

7 frågor om dig själv  x)


va heter du??  = jag heter therese malin ekendahl aronsson ;)


hur ammal är du??  = jag är 13 år i agusti;)


vilet datum fyller du år??  = 20 augist x)


vem är din idol??  = miley cyrus nellie berntsson malin baryard rolf-göran bengtsson


hur länge har du bloggat??  = ähh sen den 28 maj ;p men hade en blogg innan det med det hände nt med den men igår va denna bloggen exakt 1 månad x)


vilken blogg e den bästa du vet ?  = nellie berntsson o sen kenza x)


vilket humör är du på nu??  = glad xD ska ut snart men ni får ha det bäst pösspåer!


/therese

Av therese ekendahl - 29 juni 2011 19:40

cha cha bloggen hahahahaha ne skoja verkligen sry för dålig uppd. men e det fint väder så e det jag har ite gjort nåt speciellt idag men imorgon ska jag vara med sanna (cassandra) vi ska ha lite sköj aja men satt o kollade på video klipp från NELLIE BERNTSSON  den grymma tjejen o då såg jag att hon hade tävlat med thonna på RÅDA RIDKLUBB där jag rider!!!! det va ju lite coolt hoppas hon kommer dit mer så vi kan träffas! kanske i höst när det e tävling ;D ? få se men här e video klippet



nellie om du inte vill att ja lägger upp detta kommentera då o säg att jag ska ta bort det så gör jag det dirr;) pösspåer!<3

/therese

Av therese ekendahl - 29 juni 2011 17:15


vad är det för tävling??

 om du vinner denna tävlingen får DU länkningar i en hel vecka där jag nämner din blogg i VARGE inlägg;) och när jag kommenterar andras bloggar tipsar jag ven om DIN blogg ;D + att du får en header. du bestämmer själv hur du vill ha den ;D va med nu då 


REGLER:


*Kopiera denna bilden som är längst ner lägg ut den på din blogg ;) och skriv att du är med och tävlar om en länkning i en hel vecka + en header skriv en länkning på bloggen till MIN blogg!! 


*skriv en kommentar att du är med o tävlar i detta inlägget och en länkning till din blogg;D 



* nu är du med 


 DET VAR VÄL INTE SÅ SVÅRT??;D kommentera nu tt du är med ;) 


 


vinnaren utses när jag har fått in många som e med ;)  pösspöss

//thereseEA



Av therese ekendahl - 29 juni 2011 10:15

asså jag hade en sjukt bra dag igår med massa sjöj jag o elin åkte till ötjär och badade hela dagen vi va där i 3 timmar eller nåt o bara solade o badade a iallafall så va det sjukt gött hon ska komma upp nästa vecka någon dag oxå ;) få se kanske ska ja o mamma åka o träna sen x) statistiken va bra igår oxå men idag suger den x(( men ska kolla in några bloggar rocy sover o jag e as trött men ska vila ite o blogga o så. ska vara ute ofc när det e detta vädret ;) imorgon ska cassandra komma hit o vi ska ha kul x) har inte träffat henne sen den 10 juni har liksom haft fullt upp xp har inget mer att säga pösspåer!<3

//therese

Av therese ekendahl - 29 juni 2011 09:13

heeeej asså jag e såå hemskt ledsen för så sjukt usel  uppdatering igår det va jätte dåligt förlåt jag ska göra mkt bättre idag;D jag ska liksom ta igen det nu vaknade jag vid 80:40 ;D lite sovmorgon iallafall  har varit ute med rocky så det e klart sen ska jaG baka nåt det e såå kul men det e inte lika kul att äta det x(  gör ett längre inlägg snart för rocky har vaknat och han biter på allt så jag måste ta hand om honom nu pösspåer!<3


//therese

Av therese ekendahl - 28 juni 2011 10:41

lalala sitter o lyssnar på sjukt skön musik på spotify ;) o har det bara sjukt gött älska vädret asså typ 30 grader B) har solbrillorna på mig pösspåer!<3

/therese

Av therese ekendahl - 28 juni 2011 10:31

asså jag har precis vart ute med rocky;D <33 lite på tomten bara och han gjorde det han behövde ;) sen satt vi i gräset o bara myste och så såg jag en myra på hans ben o jag ba oj en myra o så tog jag bort den sen såg ja flera myror jag ba aaaahh och så ringde mamma o undrade hur vi hade det jag ba mamma det e typ ett myr bo här kan du ringa snart o så la ja på och typ studsade upp från marken o tog bort alla myror på han sen gick vi in haha jag hatar myror ska ta o färga mitt hår nån dag jag har köpt en hår färg som heter hair system true brown den e rätt mörk but i like it yaa;) vet inte riktigt nr elin kommer men det värkar som om hon åker halv 12 bussen;) o e här vid 11:50 ;) för hon har inte ringt ;) pösspåer

//therese

lite om mig Therese


heej va kul att du hittade hit:) i min blogg kommer du få läsa om mig (therese) som år född 98 och bor lite utanför göteborg och mina medryttare hästar spirit och mysan och min hund som vi snart ska hämta från kenneln:D stanna kvar och läs,kommentera och

käna pengar ENKELT

plusikassan.se

välj språk;)

gästbok;)

va snäll o svara på frågan sötnos;)

hur hittade du till min blogg??;)
 topplistan fläst besökare/fläst inlägg mm...
 jag känner dig;)
 du har blivit länkad
 hört talas om dig
 av en slump
 hittade dig på senaste inlägget

så här många besökare har jag haft

theresefabiennes musik

dessa bloggar gillar jag

har du något på hjärtat fråga mig då;)

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

letar du efter något i bloggen

mina Senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

RSS

F


Ovido - Quiz & Flashcards