theresefabienne

Alla inlägg den 24 juni 2011

Av therese ekendahl - 24 juni 2011 21:40

Vill du ha flera läsare till din blogg HELT GRATIS?

Om du klickar HÄR så registrerar du din blogg och då får du så många besökare som du vill hapå din blogg! (du betsämmer det själv genom att samla päng, som är både enkelt och roligt)


OM DU KLICKAR HÄR så får du desutum mig som Sponsor när du registrerar dig på Bloggtrafik! :) 

Registrera dig nu! 

Dessutom, så får du 100 gratis påäng när du registrear dig :) Och mig som sponsor!

Av therese ekendahl - 24 juni 2011 21:25

sitter framför datorn nu och äte glass (knäck) ska snart se den nyaste harry potter med mamma;p kul!! pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 24 juni 2011 18:23

1.jag är 163 cm lång


2.jag hatar vanilj glass o då menar jag HATAR men gillar vanlig


3.jag gillar inte när folk kollar när jag rider


4.jag är lätt retad så blir jättelätt arg


5.jg hatar spindlar dem e sååå läskiga


6. jag tycker allt på liseberg e tråkigt för dem e inte läskiga;(


7.mina favvpo bloggar är: klicka  för  att  se  !  !  !  !  därför att varge gång när jag klikar mig in på dem så har dem uppdaterat;D


8. jag HATAR när det e dålig uppdatering på bloggen


9.jag gillar inte att sminka mig


10.jag ÄLSKAR nagellack


11.jag tycker bensin luktar gott


12.jag älskar att läsa


13.jag gillar inte rottor


14.jag hatar justin bieber


15.när jag och mamma eller någon annan e ute o shoppar handlar jag OFTAST för minst 1000 kr;D hoppas ni gillade det här kommentera ifall ni vill ha mer sånt pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 24 juni 2011 18:08

  va med o tävla om en länk i en hel VECKA!!!! ;DD syper kul tävling sånt här diggar jag;D<3 

ps klicka på bilden!!;D ds

pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 24 juni 2011 17:23

kom hem från margita o ingemar för en stund sedan hade det mysigt där åt massa goda saker ;p ska vara med familjen idag då ;p har typ inget mer att säga förutom att jag vill ha detta linnet från gina asså gud vad jag vill ha det !!

 





gina tricot in my heart <333  




Av therese ekendahl - 24 juni 2011 17:15

   vamed i veckans blogg!! och för er som undrar vilken data jag bloggar med så e det med min laptopp ;D <33  haha rocky som 4 veckors valp;p pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 24 juni 2011 11:55

ALLA SOM VILL RÖSTA PÅ MINA KLÄNNINGAR SÖKER PÅ THERESE OCH PÅ 3 SIDAN FINNS EN VIT KLÄNNING O JAG HETER THERESE EKENDAHL RÖSTA DÅ :D<333

Av therese ekendahl - 24 juni 2011 09:38

hej alla fina läsare, idag e det midsommar o jag ska åka till hans föreldrar o äta mat där;) vi ska ta med oss rocky dit o så sen igår åkte jag o mamma till stan på kvällen det va jätte mysigt o vi shoppade rätt mkt tobias fick ett par levis byxor från JC mamma köpte två tröjor till sig från HM o kapphal och jag köpte ett linne en blus/tröja ett par shorts(stavning) från gina triot och en jätte fin blå klänning som jag har fasst en vit från JC bilder kommer så det blev ju lite saker;d       shortsen från gina;)   blusen från gina   den blåa klänningen   hehe jag älskar JC;)  det mintgröna linnet från gina


 det va mina kläder från igåå;)


dagens therese nu då


       haha lilla rocky e nyfiken på kameran;D   hah ser ni korgen han ligger på ena sidan så den tippar det e värsta titanic;)

o glad missommar alla ha det bäst;)<33


pösspöss

//thereseEA

lite om mig Therese


heej va kul att du hittade hit:) i min blogg kommer du få läsa om mig (therese) som år född 98 och bor lite utanför göteborg och mina medryttare hästar spirit och mysan och min hund som vi snart ska hämta från kenneln:D stanna kvar och läs,kommentera och

käna pengar ENKELT

plusikassan.se

välj språk;)

gästbok;)

va snäll o svara på frågan sötnos;)

hur hittade du till min blogg??;)
 topplistan fläst besökare/fläst inlägg mm...
 jag känner dig;)
 du har blivit länkad
 hört talas om dig
 av en slump
 hittade dig på senaste inlägget

så här många besökare har jag haft

theresefabiennes musik

dessa bloggar gillar jag

har du något på hjärtat fråga mig då;)

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

letar du efter något i bloggen

mina Senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

RSS

F


Ovido - Quiz & Flashcards