theresefabienne

Alla inlägg den 9 juni 2011

Av therese ekendahl - 9 juni 2011 16:17

imorgon e det sista dagen att anmäla sig till dagens blogg! lottar ut vinnare vi 8 tiden på kvällen så ni har till kl 8 att anmäla er  tror inte jag bloggar mer idag så sov så gott sry för kort inlägg;( pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 9 juni 2011 16:01

kör på ny summer design;D inte den bästa men det får duga;D pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 9 juni 2011 14:25

imorgon e det skolavslutning ;D det blev ingen minigolf idag det va för dåligt väder så vi myste kollade på film den va rolig!!!;D sen åt vi och gjorde någon sorts lek som heter soffan;D den va la sådär,idag vet jag inte va ja ska göra det finns ju inte så mkt eftersom det e trök väder+mina knän har läst lite  bloggar och det va jätte många som slutade den 8;e ;o tidigt vi slutar ju den 10;e har lust att fixa ny design så ska göra en nu få se om den blir bra;D ksnske lägger in den sen pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 9 juni 2011 08:51

det regnar ju ute och så. tråkigt väder... mamma hade ringt anmargret (våran lärare) och sagt att jag åker bil och då hade hon sagt att det kanske inte blir minigolf;(?? för det e så  dåligt väder så vi får se...;) pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 9 juni 2011 08:27

asså jag kan inte låta bli att blogga xD det va så att igår så följde jag med sofie till kryddan hon hoppade och det såg verkligen jätte bra ut;D<3 sen när vi skulle cykla hem så hände det en sak imellan oss som jag inte berettar och då blev jag lite sur och besviken så jag cyklade iväg hem sen när jag skulle komma ut på trottoaren från en "skog" så körde jag väldigt fort så jag bromsade och svängde och så sladda jag på grus så jag ramlade ch det kändes som om jag slog ihjäl mig jag skrapade upp båda mina knän och fick två KÖTT sår;C det såg så äckligt ut att jag nästan kan spy men  nu e jag bättre såret e typ 1 cm djupt som sagt jag har aldrig sett ett sånt läskigt och djupt kött sår förut det e så äckligt men på tal om IDAG för det första regnar det x/ jag bska upp till sten sjön med klassen o spela minigolf med klassen hans kör mig för igentligen skulle jag cykla men aja nu åker jag bil man får bada om man vill men det tänker jag verkligen inte göra med mina sår jag cassandra och kristin och isabella ska spela tillsammans jag kan säga att jag suger på minigolf men det e jätte kul jag får ju hoppas på fint väder iorgon när det e skolavslutning ;D ska ha på mig en jätte fin klänning från JC och ett par skor från lerums skor;D tror affären heter så? x? ska börga packa inför sjöstjärnans nu då om 2 dar åker jag;D hoppas mina knän har läkt sig!! lite iallafall skriver mer sen pösspöss

//thereseEA

lite om mig Therese


heej va kul att du hittade hit:) i min blogg kommer du få läsa om mig (therese) som år född 98 och bor lite utanför göteborg och mina medryttare hästar spirit och mysan och min hund som vi snart ska hämta från kenneln:D stanna kvar och läs,kommentera och

käna pengar ENKELT

plusikassan.se

välj språk;)

gästbok;)

va snäll o svara på frågan sötnos;)

hur hittade du till min blogg??;)
 topplistan fläst besökare/fläst inlägg mm...
 jag känner dig;)
 du har blivit länkad
 hört talas om dig
 av en slump
 hittade dig på senaste inlägget

så här många besökare har jag haft

theresefabiennes musik

dessa bloggar gillar jag

har du något på hjärtat fråga mig då;)

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

letar du efter något i bloggen

mina Senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

RSS

F


Ovido - Quiz & Flashcards