theresefabienne

Alla inlägg under maj 2011

Av therese ekendahl - 30 maj 2011 14:39

hemma!!! precis som ni läste så är jag hemma från skolan:D sitter och knarkar spotify;DDD ska simma med mormor snart då tar bussen ner till gbg:D vi simmar ju på valhalla;D inga kommentarer;C så upprepar att det e ju frågestund på bloggen!!!!  fråga nu nåt då!!!<33 ska kolla bloggar nudå så vi hörs imån ;D pöss pöss bloggen<33

//thereseEA

Av therese ekendahl - 30 maj 2011 08:14

tja,

har precis vaknat så jätte trött-_- menmen ska checka lite bloggar nudå men asså nu får ni faktiskt ställa frågor till frågestunden nedanför !!!!! kommentera!!!!;D lyssna på spotify nudå så ska man äta snart assså jag hatar att äta på morgonen-__- ska till skolan sendå tror inte vi har hemkunskap idag och då slutar vi typ halv3;D annars 4;(fasst det går fort när man lagar mat;) så ska ja simma idag då:) o imån rida men det skriver jag imån;D tror inte jag hinner skriva mer iidag;CCC för jag åker till simmningen från skolan och kommer hem typ halv 10;(( men om jag inte gör det så får ni ha det super gött!!<33 pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 29 maj 2011 18:26

ska duscha nu och sen klä på mig:D sen åker vi till mormor och stannar i ica maxi och köpe blommor till mormor o ja till mamma:D tror js ska köpa rosor;D kanske gula det e mammas favvo;D  aja bye bye pösspöss

//therese

Av therese ekendahl - 29 maj 2011 17:55

då va det mors dag då:D ska la köpa blommor till mami:Dhar precis ätigt;D och kom hem från spirit o mysan för typ en halvtimme/timme sen;D  det var jätte kul sofie hängde med vi ryktade och mockade hahahaha men när vi mockade så typ smet spirit och då trampade hon på sofies iphone som låg på golvet så hela glaset e sönder ;((((((( men vi släppte ut dem e hagarna sen och ni skulle sätt! dem typ galopperade och sparkeade bakut  galoppen gick typ i 100km/h  nämen det kändes så:D har hafft en awesome dag o ska åka till mormor sen för det e ju mors dag och då åkr ja och mami dit;D pösspöss

//thereseEA ohc glöm inte bort frågestunden !!!!!!<3

Av therese ekendahl - 29 maj 2011 10:39

nu är jag laddad i 110% hehe klar e ja oxå nemen har ätit frukost och har klätt på mig så om unigefär en timme påker jag till spirit och mysan:) kuligt sofie ska troligtvis följa med hon e ju och provrider en häst nu så ah men slänger in en bild;D  ska kolla era/min favvo bloggar nu:) pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 29 maj 2011 09:21

kör igång med frågestund

   kom ige nu fråga VAD NI VILL!!!!!! pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 29 maj 2011 08:43

godmorgon bloggen sitter här och diggar spotify och har precis gjort klart min nya design så nu e den helt tip top ;D vad tycker ni om den det e ju mkt USA ;D men det gillar jag. ska äta om en stund och sen blir det till att kanske blogga lite mer men jag kan säga såhär jag hoppas ni inte slutar läsa min blogg pga att jag startat om den för det kommer bli exakt samma blogg det ända jag gjort ändring på är lösenordet och designen som är mkt snyggare nu!!!!!!!! love den imon är det skola då kör vi mån tis ons sen e det ledigt tors fre lör sön mån och sen kör vi tis ons tors och på fredag är det den 10:e juni och vi slutar skolan:DDDD och min brorsa fyller r så vi grattar och så sen blir det till att packa jätte mkt för den 11:e juni åker man på ridläger:D i en veckaa och sen när man ska hem så kommer mamma och hans och hämtar mig OCH DÅ HAR DEM MED SIG VÅRAN LILLE VOVVE SOM DEM HÄMTAT DAGEN INNAN;DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD SÅ ROLIGT!!!!!!! men tilbaka till idag man får hoppas att det går bra för sofie på hennes provridning på en häst som hon kanske ska bli medryttare på:DD sen ska hon om hon hinner följa med mig till spirit och mysan:DD PÖSSPÖSS

//thereseEA

Av therese ekendahl - 28 maj 2011 23:04

tja tja bloggen någon hade typ hackat sig in på min blogg och totalförstört den;( så har startat ny blogg med samma andvändar namn och så:D så nu kör vi igen<33 mer inlägg imorgon;Dpsspöss

//therese

Tidigare månad - Senare månad

lite om mig Therese


heej va kul att du hittade hit:) i min blogg kommer du få läsa om mig (therese) som år född 98 och bor lite utanför göteborg och mina medryttare hästar spirit och mysan och min hund som vi snart ska hämta från kenneln:D stanna kvar och läs,kommentera och

käna pengar ENKELT

plusikassan.se

välj språk;)

gästbok;)

va snäll o svara på frågan sötnos;)

hur hittade du till min blogg??;)
 topplistan fläst besökare/fläst inlägg mm...
 jag känner dig;)
 du har blivit länkad
 hört talas om dig
 av en slump
 hittade dig på senaste inlägget

så här många besökare har jag haft

theresefabiennes musik

dessa bloggar gillar jag

har du något på hjärtat fråga mig då;)

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30 31
<<<
Maj 2011 >>>

letar du efter något i bloggen

mina Senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

RSS

F


Ovido - Quiz & Flashcards