theresefabienne

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av therese ekendahl - 10 juli 2011 21:12

  i fotot; rocky min döta valp o fabienne min söta sköthäst  

fotograf ;   JAG   ;D



kolla in http://theprincesscecilia.blogspot.se

//thereseEa

Av therese ekendahl - 10 juli 2011 16:13

hej snart ska jag väl göra iordning lite mat ;) o ja det e jag som ska göra det idag hehe det e kul imorgon ska jag göra en hel meny det e jätte kul;) idag blir det kött ris o sås mums o i morgon ska jag göra köttfärssås o spagetti ;) hehe här kommer menyn för imorgon



förrätt: halloumi med tzatziki mums     bilder tagna google.se 



varmrätt:   köttfärssås med spagetti




efterrätt: glassdrink med färska bär ;p låter det gott eller ;) 



glöm inte denna bloggen pösspåer!!<3


//thereseEA




Av therese ekendahl - 10 juli 2011 15:03

gör länkbyte med översööta bästa sofie 


sofie o ja har vart bästisar LÄNGE  hon e den bästa komoisen man kan ha hon e snäll söt o helt enkelt bäst ;D sofie andersson i love ya!!!;D 


   klicka på bilden 



vill du göra länkbyte ?? skriv bara en kommentar!!

Av therese ekendahl - 10 juli 2011 10:57

god morgon vaknade nyss o har suttit o svarat på era kommentarer det e superkul att ni e med i veckans blogg ;) fortsätt att anmäla er  i veckans blog inlägget under;) jag vill ha minst 10 st snartska jag äta frukost sen vet jag inte va ja ska göra slappa lite o vara inne på datan o blogga bilderna från igår kommer sen ;) haha det e världens dålogaste bilder x) klicka HÄR för att komma till veckans blogg x) pösspåer!!<3


//ThereseEa

Av therese ekendahl - 10 juli 2011 00:27

nu kör jag länkbyte med sötaste alexandra hon har en jätte fin blogg med bra inlägg o schyssta bilder på sig aa en sjukt sööt chey<3  tycker ni ska kolla in hennes blogg för den e värd det ;) klicka på bilden för att komma till hennes blogg;)<3

 

Av therese ekendahl - 10 juli 2011 00:21

 kör igång veckans blogg nu skriv bara jag e med ;) pösspöss

//thereseEa

Tidigare månad - Senare månad

lite om mig Therese


heej va kul att du hittade hit:) i min blogg kommer du få läsa om mig (therese) som år född 98 och bor lite utanför göteborg och mina medryttare hästar spirit och mysan och min hund som vi snart ska hämta från kenneln:D stanna kvar och läs,kommentera och

käna pengar ENKELT

plusikassan.se

välj språk;)

gästbok;)

va snäll o svara på frågan sötnos;)

hur hittade du till min blogg??;)
 topplistan fläst besökare/fläst inlägg mm...
 jag känner dig;)
 du har blivit länkad
 hört talas om dig
 av en slump
 hittade dig på senaste inlägget

så här många besökare har jag haft

theresefabiennes musik

dessa bloggar gillar jag

har du något på hjärtat fråga mig då;)

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

letar du efter något i bloggen

mina Senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

RSS

F


Ovido - Quiz & Flashcards