theresefabienne

Alla inlägg den 11 juli 2011

Av therese ekendahl - 11 juli 2011 20:26

ja rubriken TALAR  kan ni det ?? har haft massor att gör idag kollat bloggar vart UTE  i detta underbara väder vart nere i byn o handlat fett mysigt asså jag rekomenderar ATT NI ÅKER TILL GREBBESTAD DET E AS MYSIGT DÄR  oså har jag ju lagat god mat deyt blev as gott aja pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 11 juli 2011 20:26

ja rubriken TALAR  kan ni det ?? har haft massor att gör idag kollat bloggar vart UTE  i detta underbara väder vart nere i byn o handlat fett mysigt asså jag rekomenderar ATT NI ÅKER TILL GREBBESTAD DET E AS MYSIGT DÄR  oså har jag ju lagat god mat deyt blev as gott aja pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 11 juli 2011 12:59

godmorgon eller a god förmiddag ;) vaknade halv 12 så nu har jag ätit frukost o e bara jätte trött har läst världens bästa blogg nu http://nellieberntsson.blogg.se ;D asså den e sjukt bra <33  snart ska jjag gå ner till byn o handla lite tills i eftermiddag:) har läst en annan blogg oxå som e sjukt sorglig men hon skriver sååååå bra. läste hela den igår på 1-2 timmar asså man kan inte sluta aja nu ska jag blogga lite till på den andra bloggen;) pösspåer!<3

//thereseEa



glöm inte  ......................  






























.......................                  

















Av therese ekendahl - 11 juli 2011 12:59

godmorgon eller a god förmiddag ;) vaknade halv 12 så nu har jag ätit frukost o e bara jätte trött har läst världens bästa blogg nu http://nellieberntsson.blogg.se ;D asså den e sjukt bra <33  snart ska jjag gå ner till byn o handla lite tills i eftermiddag:) har läst en annan blogg oxå som e sjukt sorglig men hon skriver sååååå bra. läste hela den igår på 1-2 timmar asså man kan inte sluta aja nu ska jag blogga lite till på den andra bloggen;) pösspåer!<3

//thereseEa



glöm inte  ......................  






























.......................                  

















Tidigare månad - Senare månad

lite om mig Therese


heej va kul att du hittade hit:) i min blogg kommer du få läsa om mig (therese) som år född 98 och bor lite utanför göteborg och mina medryttare hästar spirit och mysan och min hund som vi snart ska hämta från kenneln:D stanna kvar och läs,kommentera och

käna pengar ENKELT

plusikassan.se

välj språk;)

gästbok;)

va snäll o svara på frågan sötnos;)

hur hittade du till min blogg??;)
 topplistan fläst besökare/fläst inlägg mm...
 jag känner dig;)
 du har blivit länkad
 hört talas om dig
 av en slump
 hittade dig på senaste inlägget

så här många besökare har jag haft

theresefabiennes musik

dessa bloggar gillar jag

har du något på hjärtat fråga mig då;)

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

letar du efter något i bloggen

mina Senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

RSS

F


Skapa flashcards