theresefabienne

Alla inlägg den 9 juli 2011

Av therese ekendahl - 9 juli 2011 23:58

lite sent aja jag vet ;D

jag har lottat ut en vinnare o vinnaren blir;



denna tjejen som vinner länkningar i en hel vecka ;D grattis!!!!!!!;D <3



va med i min veckans blogg som jag startar nu skriv bara jag e med ;) 

Av therese ekendahl - 9 juli 2011 23:54

godnatt u ska jag lägga mig o läsa lite sen sova natti natti 

//thereseEa♥

Av therese ekendahl - 9 juli 2011 17:59

hej nu e jag hemma från den dåligaste kanivalen ever!! aja tog lite bilder som kommer ut sen  ska äta om typ en timma  det blir grillat ;D  min favvo mat  ;) ska bara ta det lungt o chilla nu ;D ja har typ inget att skriva om men ha det gött pösspåer!<3

//thereseEa  som sagt bjuder på mej........

Av therese ekendahl - 9 juli 2011 11:18

en av dem e rolling deep med maddie jane cover !! hon e 13 o sjunger sjukt bra!!!!!!;D <3

Av therese ekendahl - 9 juli 2011 10:13

har precis vaknat eller blivit väckt tobias väckte mig -_- han har ju köpt ny mobil så han ville visa den ja ba men jag har en egen typ likadan x) haha  men liksom det e lungt XD va händer idag då?? ;D själv e det kanival på landet så vi går väl ner o kollar lite x) haha sen blir det att blogga o va inne på datan o vara ute a typ allt x)sger bara en sak!!!!!! LYCKA TILL NELLIE BERNTSSON PÅ FALSTERBO HORSE SHOW HOPPAS DU VINNER!!!!!!!!!!!!!!!   I THINK SO!!!!

//thereseEA

Av therese ekendahl - 9 juli 2011 00:30

godnatt nu ska jag vara med mormor o ia mamma o tobbe sover haha -_-  sov gott pösspöss

//theresesEA

Tidigare månad - Senare månad

lite om mig Therese


heej va kul att du hittade hit:) i min blogg kommer du få läsa om mig (therese) som år född 98 och bor lite utanför göteborg och mina medryttare hästar spirit och mysan och min hund som vi snart ska hämta från kenneln:D stanna kvar och läs,kommentera och

käna pengar ENKELT

plusikassan.se

välj språk;)

gästbok;)

va snäll o svara på frågan sötnos;)

hur hittade du till min blogg??;)
 topplistan fläst besökare/fläst inlägg mm...
 jag känner dig;)
 du har blivit länkad
 hört talas om dig
 av en slump
 hittade dig på senaste inlägget

så här många besökare har jag haft

theresefabiennes musik

dessa bloggar gillar jag

har du något på hjärtat fråga mig då;)

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

letar du efter något i bloggen

mina Senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

RSS

F


Ovido - Quiz & Flashcards