theresefabienne

Alla inlägg den 8 juli 2011

Av therese ekendahl - 8 juli 2011 23:24




gjorde en liten bild som jag ska ha efter alla inlägg,)  

Av therese ekendahl - 8 juli 2011 22:51

det gick såå fort allting;) helt plötsligt va vi framme aja nu e ja framme o ja har svarat på era kommentarer har fått 15 st jag har svarat på ;9 fortsätt såå sen fick jag en kommentar från denna helt fantastiska tjejen jag blev helt  rörd så glad att ja började gråta ;)  ska chilla med ALLA familje medlmmar see you towmorrow<33;D 


//thereseEA

Av therese ekendahl - 8 juli 2011 17:03

nellie... jag vet inte va jag ska börja.. du e en sån person som man blir sjukt glad över!!;D varge gång jag läser din blogg ser videosar på dig så börjar jag skratta o ett stort leende på mina läppar kommer fram du har en fantastisk blogg o hela du e fantastisk!;D läser din blogg 24/7 kan liksom inte sluta det e som ett knark för mig ;0 ja tycker det va sjukt kul att du e med i ponnyakuten ,D jag o min kompis skickade ett sms direkt när det kom upp på bloggen o ba NELLIE BERNTSSON E MED I PONNYAKUTEN ERSÄNN KUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3  asså jag va såå glad för din skull o jag hoppades på att du skulle få det bäst o sen några veckor senare så fick man ju bevis på att du hade haft det skit kul precis som ja trodde även om jag inte känner dig så ska du veta att du betyder mkt för mig !!;D du e min förebild!!;D och jag hoppas o vet att det kommer gå BÄST flr dig på falsterbo horse show du kommer säkert vinna allt för du e bäst!!!!;D lite pictures på FINASTE BÄSTASTE SÖTASTE ROLIGASTE NELLIE BERNTSSON!!! hoppas du läste detta för det e du värd;D <33 kram på dej!!!!!!!!!!!!!!!!!!;D o hoppas du har det bäst


                   

Av therese ekendahl - 8 juli 2011 15:56

jag ska inte lägga ner bloggen ;D ta med mig datorn upp till landet så det kommer bli fett mkt uppdatering eller a kanske 4-5 inlägg/dag ;D kanske mer kanske mindre men nu har jag precis packat allt som ska med jag har ett litet mål haha att läsa minst 3 böcker där uppe under helgen men det går nog lätt som en plätt haha älskar att läsa;D vi åker väl vid 5 nåt sånt o så blir det säkert något mobilinlägg under bil turen x) det e 1 ½ timme upp till mitt  land så kanske bloggar lite glöm inte denna bloggen!!!!;D 


kolla hur sjukt fnt det är i grebbestad<3  grebbestad in my <3


     bilder kommer sen när jag kommer hem ;D pösspåer!<3

//thereseEA

Av therese ekendahl - 8 juli 2011 14:21

ny design;)

Av therese ekendahl - 8 juli 2011 12:47

rubriken talar statistiken e skit nu;( kanske ska lägga ner den va tycker ni??  men isånna fall finns jag på bloggen med sofie som jag tycker ni ska kommentera på!!


 sen lite senare ska jag mamma o tobias  åka till landet det kommer bli fett mysigt!! kommer kunna uppdatera under helgen för jag har mobilt bredband ,D  jag ommer uppdatera om jag inte lägger ner bloggen då ;/ aja sen innan ska jag vara med cassandra ,d pösspöss

//thereseEA


   bild tagen av mig therese med min kamera    bild tagen av mig med min förra mobil sony ericsson w595 ;D på min sköthäst fabienne

Tidigare månad - Senare månad

lite om mig Therese


heej va kul att du hittade hit:) i min blogg kommer du få läsa om mig (therese) som år född 98 och bor lite utanför göteborg och mina medryttare hästar spirit och mysan och min hund som vi snart ska hämta från kenneln:D stanna kvar och läs,kommentera och

käna pengar ENKELT

plusikassan.se

välj språk;)

gästbok;)

va snäll o svara på frågan sötnos;)

hur hittade du till min blogg??;)
 topplistan fläst besökare/fläst inlägg mm...
 jag känner dig;)
 du har blivit länkad
 hört talas om dig
 av en slump
 hittade dig på senaste inlägget

så här många besökare har jag haft

theresefabiennes musik

dessa bloggar gillar jag

har du något på hjärtat fråga mig då;)

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

letar du efter något i bloggen

mina Senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

RSS

F


Skapa flashcards