theresefabienne

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av therese ekendahl - 6 juli 2011 22:30

eej dagen med sofie har vart sjukt kul o hon sitter just nu brevid mig ;p o kikar lite hon lottar ut dagens blogg;) gissa om jag är överlycklig jag har fått en ny mobil en htc wildfire men nu ska jag o sofie ha det chill pösspå er

//thereseEA


bild agen från google

 

Av therese ekendahl - 6 juli 2011 20:00

heej jag harhaft en underbar dag med sofie det vet jag!!!! med massa skoj;) nu ska vi kolla på film kanske o bara ha kul blogga lite o sånt;) just det idag har jag o sofie startat en blogg tillsammans jag kommer fortfarande blogga mkt på denna men jag skriver va den heter sen så kan ni ju kolla in den;)  e ni så snälla ;)?? pösspöss


therese(tidinställt)

Av therese ekendahl - 6 juli 2011 19:49

http://johannasdays.blogg.se. Hittade hennees blogg o det stig att man kunde göra länkbyten så jag tänkte varför inte?? Men som sagt ingen blogg jag läserHar kommit hem från badet n med sofie kolla ran blogg http://ryttaretjejerna.blogg.se ;))

Av therese ekendahl - 6 juli 2011 13:27

tycker ni ska kolla in detta !!! 

Av therese ekendahl - 6 juli 2011 12:30

tja tja bloggen haha nu har sofie kommit o vi har as kul kan ja lova det blir tidinställda idag för jag kommer ha fullt uppp med sofie som ska sova här;D  ska gå ner till vattnet sen o bada med gummsi  x)  hehe men det kommer tidinställda sen ;)


therese (tidinställt)

Av therese ekendahl - 6 juli 2011 10:39

fan va jag har tråkigt x( finns inget att do ööö aja det e bara o vänta på SOFIE ;D <3333333

Av therese ekendahl - 6 juli 2011 08:35

godmorgon på er elller asså jag e sjjjuuuuukt trött igentligen så hade jag inte behovt gå upp 7 men jag trodde sofie skulle komma kl 9 typ men u så sa hon att hon skulle komma 12 jag ba nooooooooo jag hade kunnat sova tidagare;( aja  men ska la äta lite nu o göra iorning ska inte ha nåt smink idag jag brukar inte ha det  sen har vi ju tur med vädret skinande sol e det inte som igår haha jag o cassandrra studsade upp ur vattnet när det oska ;) ska säga en sak nu e statistiken riktigt bra asså den håller sig där uppe love ittror nog faktiskt det e bloggrekord har hafft bra i kanske 1 vecka där det e jämt asså det har var bra innan men nu e det speciellt ;) pösspåer o ha det bra hörs sen LOVAR!!

/therese

Tidigare månad - Senare månad

lite om mig Therese


heej va kul att du hittade hit:) i min blogg kommer du få läsa om mig (therese) som år född 98 och bor lite utanför göteborg och mina medryttare hästar spirit och mysan och min hund som vi snart ska hämta från kenneln:D stanna kvar och läs,kommentera och

käna pengar ENKELT

plusikassan.se

välj språk;)

gästbok;)

va snäll o svara på frågan sötnos;)

hur hittade du till min blogg??;)
 topplistan fläst besökare/fläst inlägg mm...
 jag känner dig;)
 du har blivit länkad
 hört talas om dig
 av en slump
 hittade dig på senaste inlägget

så här många besökare har jag haft

theresefabiennes musik

dessa bloggar gillar jag

har du något på hjärtat fråga mig då;)

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

letar du efter något i bloggen

mina Senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

RSS

F


Ovido - Quiz & Flashcards