theresefabienne

Alla inlägg den 5 juli 2011

Av therese ekendahl - 5 juli 2011 22:38

Hej kom hem från cassandra nu vi har hafft en syperfin da med mkt skoj o mkt BAD!!! vi har typ badat 3 timmar sammanlagt o haft det kul vi gick ner till ötjärn vid halv 4 typ o så va vi där. Fotade bilder kommer upp snart det blev jätte coola bilder!!!! På oss o helt plötsligt börja det regna o oska??;/ man ba noooooo o vi sprang såhär upp o tog våra saker o cyklade hem i ösregnet i baddräkt o en tröja o min va as blöt!!!!;) hehe det kom en hel dusch när man kramade ur tröjan x) sen spelade vi Sims x) heehe vi e Sims nördarna Sanna o Tess ;)) grymma tjejer e vi x) hehe ne men jag gillar dig verkligen Sanna vi har såå roligt asså vi har gått från att vara komåisar till att vara sjukt bra vänner som inte skäms för varandra o vi kan prata om massa piniga saker;) hehe x) men mer uppd. Imorgon då kommer ju syperfin söta Sofie hit kl typp 9 nåt sånt o vi ska sjukt kul med bad o lek hahahahqha x)) lek hehe men pösspöss/Therese

Av therese ekendahl - 5 juli 2011 11:42

heej jag tänkte läga upp lite vdeosar o bilder jag tog igår här får ni x)


 
   hehe pösspöss

//thereseEA

Av therese ekendahl - 5 juli 2011 09:53

jag är med o tävlar om en design va med du oxå 


klicka på bilden

 

Av therese ekendahl - 5 juli 2011 08:41

tänkte köra lite hiss o diss på ridsaker börjar med ridvästar


denna e fett najs!!;D

   har en sån och den e sjukt snygg på o e syperbra bekväm !!;) den kostar 1200 vilket e ett rätt bra pris a det blev en hiss

diss;

ursäkta ni som har denna väste;


 

jag personligen tycker den e jätte ful o den e inte såå bra tycker jag ;s den e obekväm!!! så DISS blir det


hiss på ridhjälma;)


  tycker demma e snygga o dem e jätte bra på den sista så gillar jag verkligen spännet eller va man säger det biega bruna(stavning)   

sen diss så sry er som har dessa


diss;

  tycker inte dem e snygga asså jag gilla inte matrialet det e ju typ plats aja detta va mina hissar o dissar ;) pösspå er 



tycker ni detta va bra ?? hiss eller diss ska jag fortsätta??:D pösspåer!<3

//ThereseEA 

Av therese ekendahl - 5 juli 2011 08:30

hej o godmorgon ;) färgade mitt hår igår det blev riktigt bra mörkt;)!!<3 precis som jag ville fixade till bloggen lite igår innan ja la mig;) det blev oxå bra idag ska jag vara med cassandra ,D det ska bli kul och imorgon med älskade sofie<3 hade många besökare igår fortsätt så!!!;) har kollat in alla bloggar som jag följer  nu då och jag tycker ni skavara med i min bloggtävling så e ni sööta läs reglerna har kollat runt på fina hästbilder o hittat en jag tog själv på fabienne som jag e riktigt stolt över!

   det va när hon va ny på råda ska hissa lite ridsaker snart oxå men det kommer om 5 min?? aja pösspåer! sålänge<3

//thereseEA

Tidigare månad - Senare månad

lite om mig Therese


heej va kul att du hittade hit:) i min blogg kommer du få läsa om mig (therese) som år född 98 och bor lite utanför göteborg och mina medryttare hästar spirit och mysan och min hund som vi snart ska hämta från kenneln:D stanna kvar och läs,kommentera och

käna pengar ENKELT

plusikassan.se

välj språk;)

gästbok;)

va snäll o svara på frågan sötnos;)

hur hittade du till min blogg??;)
 topplistan fläst besökare/fläst inlägg mm...
 jag känner dig;)
 du har blivit länkad
 hört talas om dig
 av en slump
 hittade dig på senaste inlägget

så här många besökare har jag haft

theresefabiennes musik

dessa bloggar gillar jag

har du något på hjärtat fråga mig då;)

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

letar du efter något i bloggen

mina Senaste inlägg

Kategorier

Arkiv

RSS

F


Skapa flashcards